- L y x f r u -

Idag har Lucas varit på dagis nästan hela dagen.Det har gått bra,och han har även sovit där.
SJälv har jag varit på stan med Bella.Shoppade några tröjor från Gina.Blev också en lunch.
Tycker tyvärr att vi har så få affärer i Piteå.Den enda affär jag hittar kläder på är Gina.
Jag hittade inte ens några kläder till Lucas.Eller nog fanns det kläder,men inga som föll mig i smaken.
Blir nog snart att beställa igen från Villervalla.Tycker verkligen om deras kläder.Och man känner ju att det är kvalite.
Men jag hade tänkt att köpa några mjukisbyxor till Lucas för att ha på dagis,men jag hittade absolut inga!
Mer affärer till Piteå nu!

Ikväll har vi som alltid varit ute och busat.Lucas älskar nämligen att gunga.Han blir jätteledsen när jag tar honom därifrån.Lite rönnbär har vi också ätit idag.Jag fattar inte hur sötnöten kan svälja dom?Det smakar ju verkligen jätteäckligt!
Men han är hur söt som helst när han gör dessa grimaser när han tuggar.

Jag sitter och halvgluttar på fotbollen,men jag tycker inte alls det var så kul att se.Dom spelar ju nästan ingenting.Nu kanske jag inte ska yttra mig så mycket,är ju ingen fotbollsexpert precis.Men eftersom jag inte har någon sambo hemma måste jag ju titta på något annat fint(läs Källström.)

Jag väntar förövrigt att Tony vilken sekund som helst ska kliva innanför dörren!

Imorrn blir det dagis hela dagen för lillprinsen,så vi får se vad mamman hittar på!


Denna jacka fick Lucas av oss när han fyllde 1år.
Han är så himla söt i den!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: