- N e j -

Inte blev det något av att ligga i soffan och läsa en bok.Just när jag lagt mig när och hunnit läsa två ynka sidor ringer Tony och ber mig göra en massa saker.
Ja,och vad gör man inte för kärleken?
Fast jag måste ju erkänna att jag var måttligt irriterad eftersom den enda stund jag har för mig själv är när Lucas sover.Men en sak är då säker-Han ska få gottgöra mig!
Sånt är livet!Fast jag hade ju längat efter min bok,och nu är det först ikväll som jag kan forsätta läsa.
Nä,nu ska jag sluta gnälla om den där jävla boken!

Vi har iallafall nyss kommit hem från Lisa och Pär.Där bjöds det på jordgubbspaj och bullar.Behöver jag ens säga att det var hur gott som helst?
Ikväll blir det ryggläge i soffan med en film.
Vi ska väl snart börja göra Lucas klar för sängen.Han har nämligen bara sovit en gång idag,dock sov han i 3timmar!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: