- S k e l l e f t e å -

Dagen har faktiskt spenderats i Skellefteå.Jag och mamma fick för oss att fara och hälsa på systrarna.Sagt och gjort.Vi satte oss i bilen och for ner.Vi åt tårta eftersom storasyster fyller år den 27.Men jag jobbar ju då så vi hinner nog inte ner just den dagen.Lucas fick träffa kusin Alexander som för övrigt alltid är lika söt.
Det blev mat från Max och mycket prat!Riktigt trevligt var det.
Vi har just kommit hem.Så nu ska Lucas få lite vällning och sedan blir det att hoppa i sängen för hans del.
Jag därimot ska se UglyBetty!


Postat av: Lisa

Jo han var lite butter över av att han inte hade nån talrik där han ville sitta men han blev på bättre humör då talriken kom ditt han ville ha den :)

Ser att ni varit på äventyr idag va kul att komma i väg! själv har man bara varit hemma och degat ;) Hörde Pär sa att Seth hade glömt solglasögonen menvi får ta dom då vi tittar förbi nästa gång om inte kanske pär tog hem dom då han var förbi och hämtade penslarna?

Nu är de nära innan du börjar arbeta! blev de så att du skulle åka ner till s-holm??



2009-05-19 @ 20:41:10
URL: http://devila.blogg.se/
Postat av: Monica

Tack snälla :) Jag får göra så gott jag kan fastän det är tufft många gånger och man är trött. Särskilt när han sover så oroligt på kvällarna och nätterna. Men man får bita ihop, det är ju bara så. :)

Ja jisses.. kan du förstå att det bara är drygt 3 månader kvar tills dom är 1 år!! Oj vad vi ska fira! :) Bara synd att inte André kan vara hemma på hans födelsedag. Från början var det tänkt att dom skulle vara hemma då, men då är det val i Afghanistan den 20:e augusti, och då måste alla vara kvar.. Jättetråkigt!



Läser att det känns jobbigt att börja om att jobba, samtidigt som det är kul förstår jag. Tur att Lucas har en superpappa där hemma medans mamma är och tjänar pengar :)

Kram på dig!

2009-05-20 @ 14:00:17
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Linda

ptjaa, det håller jag nog för mig själv :)

2009-05-20 @ 14:23:31
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tack du,jag har försökt och tro det eller ej,men febern kom ej tillbaka :)

Dock så har vädret varit väldigt mysko idag må jag säga!Vet du hur det ska vara i helgen?

Kram!

2009-05-20 @ 17:51:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Tack :)



Lycka till på måndag! Det kommer gå bra :)

2009-05-21 @ 09:24:20
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: