- R o l i g t -

Gårdagen bästa "samtal".
(Vi hade släpet kopplat baki min bil.)

Jag:Älskling,du behöver inte ta bort släpet från bilen ikväll.Jag kan göra det imorrn.
Tony:HAHAHAHAHA.
Jag:Vadå,är släpet så jävla tungt?
Tony:Nä,men du är svag gummzan.

Är det inte kärlek säg?


Postat av: Sofia

Jag tror att Lily också kommer att sova bättre när hon får sova ostört i sitt eget rum. Grejen är nu att hon vaknar en massa gånger per natt av ren vana och måste snutta för att somna om. Så innan jag kan flytta henne måste jag vänja henne av vid att äta på natten och det har jag liksom inte orkat ta tag i än. Hon är en riktigt envis liten rackare så vi kommer nog få bråka några nätter och eftersom jag sover rätt så bra i nuläget skjuter jag på det tills jag blir riktigt less, eller tills hon slutar vakna av sig själv (vilket är mindre troligt). Men jag tror helt klart som du, att de sover nog betydligt bättre när man själv inte bökar runt i samma rum!

2009-05-07 @ 09:55:34
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: