- O n s d a g -

Vilket jävla väder det var idag.Det blir nog mest att vara inne för våran del.Fast jag har inga stora planer för idag,så egentligen gör det inte så mycket att det regnar.
En sak jag och Lucas ska hinna göra är att städa på övervåningen.Byta sängkläder,dammtorka,dammsuga.Ja,allt man brukar göra när man städar.
Finns det något härligare än att sova i renbäddat?

Igår var jag och Lucas förbi jobbet.Det är ju inte länge kvar nu,så jag var tvungen att varna dom lite.
The Bitch is back!
Nä,alla visste redan vilket datum,dom kanske har saknat mig?
Det är bara två ynka veckor kvar,vilket faktiskt skrämmer mig lite grann.Men det kommer gå hur bra som helst.Jag är nog mest rädd att jag glömt bort allt.
Jag kanske inte ens vet hur man använder en tumstock?Eller hur man anväder sticksågen?
Kanske kommer jag stå som ett frågetecken?
Det tror jag ju inte,men det återstår att se!

Nu känner jag att en viss Lucas Persson har bajsat,så det är väl bara att gå och ta hand om det!

Postat av: Erika

Spännande att det snart drar igång med arbetet, tror det kommer gå galant :) Vill du fortfarande göra stan på lördag om ni inte hunnit planera in något annat?

2009-05-06 @ 09:26:13
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: