- M o r g o n -

Vilken underbar härlig morgon.Det är så skönt att få titta ut på morgonen och se detta väder.
Det blir defenitivt en liten prommis nu på morgonen.Vi måste bara få vakna till lite först!

Det slog mig imorse att det bara är 2veckor kvar innan jag börjar om att jobba.Och nu känner jag mig lite panikslagen faktiskt.Ju närmare vi kommer 25maj,ju mer panikslagen känner jag att jag blir.
Men jag antar att det är normalt att känna så?
Jag försöker intala mig att jag bara jobbar en månad och sedan har jag ju semster en hel månad,så det blir ju en lugn start.
Jag tror jag är mest orolig för att Lucas ska "glömma" bort mig.Jag kommer ju bara att träffa honom 4timmar per dag.Men då får vi ta till vara på dessa timmar.
Allt kommer ju att gå bra,men jag har ändå lite smått panik just nu.

Innan det bär av på någon prommis har vi lite grann vi ska hinna med hemma!
På återseende!

Postat av: Lina

Aboslut! Vilken dag skulle passa för dig? =)

2009-05-11 @ 07:56:56
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja men vi skulle ju kunna ta det imorrn. =) Det skulle bli fint väder imorrn. Ska jag komma förbi dig eller?

2009-05-11 @ 11:59:13
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: