- J o b b i g t -

Då börjar sista dagen i "frihet" att lida mot sitt slut.Vi har verkligen haft en härlig söndag.Vi har bara varit med varandra,med Lucas i centrum förstås.Vi har varit ute och cyklat hela familjen nu ikväll och då stannade vi på en lekplats och gungade lite med Lucas.
Vi måste verkligen få upp våran gunga här hemma nu!
Vi har haft det riktigt mysigt idag.
Nu ikväll har jag bara varit med Lucas på golvet,och mysit i soffan med honom.Jag vill suga in så mycket Lucas det bara går nu så att jag klarar mig imorrn.

Jag har även hunnit "packa" alla saker jag ska ha med mig till jobbet imorrn.Kändes rätt konstigt att göra matlåda till mig.Jag vet att det kommer att gå bra,fast sjävlklart känns det jävligt jobbigt också.Att helt plötsligt ska jag inte vara med honom på dagarna.Paniken sitter i mammahjärtat!
Jag hoppas att jag kan sova inatt,och att väckarklockan fungerar imorrn!Inte roligt att komma försent första dagen på ett år.

Nu ska jag nattan våran underbaraste lilla prins.För när han vaknar imorrn kommer inte hans mamma vara hemma.Då är ju hon på jobbet.

Postat av: Monica

Hoppas du får en bra första dag på jobbet! Kommer säkert gå jättebra :)

2009-05-24 @ 21:04:47
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

De kommer gå hur bra som helst ska du se.. vi får höras sen! Kram!

2009-05-24 @ 23:43:43

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: