- S t a n -

Idag har jag och lilleman flägt med lillemans mormor på stan.Det blev en kläder till honom och Alexander som Mormor köpte.Tack så mycket!
Blev även en lunch,och det var mycket gott.
Lucas ville inte alls sova när vi var på stan,så han fick sitta och titta på en massa folk.Och han är jämt så himla glad när det är mycket folk omkring han.Men nu sover iallafall lilleman,hoppas han sover 1-2 timmar.Det skulle vara klockrent!

Ikväll blir det våfflor till middag,det var inte igår jag gjorde det.
Sedan blir det nog bara mys för hela slanten,och en tidig kväll tror jag.

Idag är det exakt två månader kvar innan jag börjar om att jobba,shit vad tiden går fort!


Jag har äntligen tagit tummer ur..och beställt förstorningar!
Fint va?

Postat av: Sandra och Lovis

Å vad fina kort! Jag är så avundsjuk på alla som tog graviskort tillsammans med sina karlar, det gjorde inte jag, ag har inte ens skallen med på mina naken-gravid-bilder.

Jajja.. då vet man det till nästa unge iaf! =)



Ja, han jobbar ju på fabriken nu, han var i g-vare 2 dagar nu i veckan, men nog är det jäkligt skönt att ha honom hemma! =)



Kommer ni att jobba med varann när du börjar om eller är det olika avdelningar eller hur fungerar det egentligen där inne?

2009-03-25 @ 14:57:56
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Hallo, skulle lämna ett meddelande på Sandras blogg och då hittade jag dig =)

Jag har ju oxå gjort mig en blogg fast jag ingen skulle ha å nu e jag fast.

2 månader, du får se till att njuta extra mkt ;)

2009-03-25 @ 15:15:38
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Med oss e de bara fin fint. Älskar att det börjar bli vår och solen lyser, helt underbart! Själv då? Det verkade inte bli någon träff den här veckan men de e väl för att det är bara Linda som varit en eldsjäl och orkat hålla igång det. Ros till henne!

2009-03-25 @ 15:27:40
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Men ni tog kort hos en fotograf va?



Jag vet faktiskt inte hur länge han ska vara där,

han vet inte det själv heller.

Vi får helt enkelt se och ta det som det kommer.

Man hoppas ju också på att han inte blir varslad.. usch, tänk så många som har tappat jobbet redan, man tycker så synd om dem.

2009-03-25 @ 15:59:42
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Haha,det beror nog på hur stort man har det :)

Mamma och pappas hus är hur jäkla stort som helst motför våran lilla lägga på 66kvadrat.

Hur stort är erat hus?

2009-03-25 @ 20:19:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: