- J a -

Shit vad jag har varit dålig på att uppdatera i veckan.Men om sanningen ska fram har jag inte ens haft tid att sitta vid datorn.
Det har varit fullt upp på jobbet,och även hemma.
Men eftersom Sverige leder med 4-0 så kan jag passa på att skriva lite.
Vad händer då i våra liv?
Jag jobbar,och busar med Lucas på kvällarna.Sedan händer det inte så mycket mer.Det börjar faktiskt gå riktigt bra på jobbet!Nu är man inne i samma gängor igen!
Ska ta några kort någon dag så att ni får se vart jag jobbar.
Med Lucas är allt bra med.Han har väl varit lite smågnällig vissa kvällar men ändå inte så farligt.Tror han har ont i munnen eftersom det verkar vara dags för massor med tänder nu.
Han har även sovit lite oroligt vissa nätter,men det går väl också över snart!
Han är verkligen så underbar att det inte går att beskriva!Nu när man inte är hemma hela dagarna tar jag verkligen tillvara på den lilla tid jag har med honom!

Igår fick jag förresten höra att jag gör ett bra jobb.Som jobbar 06.30-16.00 varje dag och har barn.Och orkar med allt.Det stärker en verkligen hur mycket som helst när man får höra något sånt!Visst kan det vara jobbigt vissa dagar när man kommit hem från jobbet och är trött.Men jag vill ju hinna vara så mycket med Lucas som möjligt så det blir ju aldrig att "vila" och eftersom det är jag som vaknar på nätterna när Lucas vaknar så får man ju kanske inte den bästa nattsömnen precis.Men man orkar verkligen mer än vad man tror!Det är iallafall så himla kul att höra att man gör det bra!

Imorgon är jag förresten ledig eftersom vi ska till Skeå på studenten.Kan knappt fatta att min lillasyster verkligen är stor nu!

Nu ska jag se klart matchen och sedan ska jag krypa till sängen!

Postat av: Jane

hehe jaaa men herregud ja, du har ju semester snart. Då hinner vi ses en massa gånger skulle jag tippa på =)

Kul kul!

Puss å kram hela dan =)

2009-06-10 @ 20:54:30
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: