- L y c k s e l e -

Nu är bilen packad och jag har fått upp mina pojkar!Nu väntar vi bara på att Fam Jensen ska komma,och sedan bär det av!Ska bli så himla härligt att få komma iväg några dagar.Så jag kommer alltså inte att blogga någonting förrän på Onsdagkväll då det är tänkt att vi kommer hem.
Hela bilen är verkligen fullpackad!
Lucas mormor är påväg och ska pussa lite på lillprinsen innan vi far.
Så jag ska göra lite kaffe nu!

Ha det bra alla ni där ute!För det ska vi ha!

Postat av: Madeleine-änglamamma till Philip

Tack så jätte mycket.

Ja det är hemskt och min lilla ängel är verkligen saknad.

Vilken vacker profilbild du har där.

Kram, kram

2009-07-13 @ 17:05:09
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Jag gissar att semestern har varit god med tanke på att du är trött;.))



tack för kommentaren hos mig också:.))

2009-07-17 @ 01:16:09
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: