- V a t t k o p p o r -

Vi har precis kommit in.Jag hoppade just ur duschen och Tony är och duschar nu.Vi har varit så himla duktiga ikväll!Vi har ju hunnit hur mycket som helst!Men Tony skrattade mest åt mig,jag vet inte riktigt varför.Men det är så roligt att göra saker tillsammans.Vi har verkligen haft roligt.Som sagt,både jag och Tony har skrattat hur mycket som helst!Ska ta några bilder på huset vi river så ni får se!Längtar till nästa sommar då garaget ska stå på plats!Fast när Tony får "sitt" garage så kommer han nog sällan och aldrig vara inne med mig!Hehe!

Vi får väl se imorrn om lillprinsen fått några vattkoppor.Men det är ju isånnafall inte hela världen.Som sagt,dom har det bara en gång!

Nu kom Tony ut ur dushen,så nu ska vi mysa framför tv´n en stund innan det är dags för sängen!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: