- R e g n -

För Lucas går det verkligen framåt nu!Nu ställer han sig upp hela tiden själv och står nästan hur länge som helst!Två steg har han även tagit!Tänk vad tiden går fort.Snart springer han nog!

Men därimot så har han börjat bitas och luvas i håret jättemycket.Vi försöker säga att honom på skrapen när han gör det.Men han verkar inte lyssna.Någon som har någon annan metod?

Idag regnar det så vi måste vara inne.Vilket hela familjen igentligen hatar.Men jag funderar ändå starkt på att sätta på Lucas regnkläder och gå ut en stund.Men först ska vi till G-Farmor och hälsa på.
Min mage har ännu inte återhämtat sig.Vettafan vad det är,men jag har konstant ont i magen.nästan magknip.Men jag antar att det går över!

För övrigt så är det bara en vecka kvar innan jag börjar om att jobba.Tiden går verkligen fort.Men jag jobbar bara tre veckor och sedan blir jag ledig tre veckor eftersom jag ska skola in Lucas på dagis.
Så i mitten av Sep är allt som vanligt igen.Eller,mamma,pappa på jobbet och lilla Lucas på dagis.En ny verklighet!

Nä,nu måste jag hoppa i duschen!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: