- K l a r t -

Lillprinsen gör just ni allting för att inte sova.Fast han skirker inte.Han pratar,skrattar,och gör allmänt roliga ljud!Jag sitter och småskrattar här nere för mig själv varje gång babyvakten slås igång!Vi har varit ute hela dagen idag alltså!Från klockan 10 till 19.Så jag antar att Lucas är ganska trött,men han vill nog inte erkänna det för sig själv!
Vilken dag som helst nu kommer Lucas att ta sina första steg.Det går verkligen framåt väldigt mycket nu.Så vi väntar med spänning!Lite feg är han alltid,men det kommer nog snart!
Sötprinsen våran!

Tony och pappa har rivit det sista idag,Dom har även varit en massa gånger på tippen också.Men nu står det absolut inget hus kvar.Det är bara grunden.Men jag ska långa bilmaskien när jag börjar om att jobba,så då åker det absolut sista!

Jag måste iallafall få säga TACK till våra underbara vänner och våra underbara familjer som hjälp oss att riva den sista veckan!Utan er skulle vi inte vara klara i detta nu!Ni har varit helt underbara allihopa!Vi älskar er!


Just nu håller pappa Tony på att klippa gräset och jag hade tänkt att gå ut en stund efter att Lucas somnat!

Imorrn blir det nog också att vara ute hela dagen om vädret tillåter!Lucas är så gudomligt snäll ute att det inte är sant!Han verkligen älskar att vara ute!Men det är ju tur att hela våran lilla familj gör det!

Postat av: Sophia&Lydia

Oj, snart ett år då. :D Hon är ett halv år nu.. :)

Allt är bara bra med oss, livet rullar på.. För er då? :)Vad är det ni river? :P

2009-07-20 @ 21:50:01
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: