- G ä d d a -

Vi fick 4gäddor och 4abborrar idag när vi var och fiskade!Det bästa av allt var ju att vi fick 2var.Jag kanske inte fick dom största fiskarna,men det är roligt ändå!Det var riktigt kul att "bara" vara vi två.Fast det var ju lite ovant eftersom vi alltid har med oss Lucas.Men jag måste ju erkänna att det var ganska skönt att bara vara med varandra.

Lucas har ju varit hos hans mormor och morfar idag,och självklart har han blivit bortskämd!Han har ju som sagt världens bästa mormor och morfar!

Kusin Alexander har fått vattkoppor för övrigt.Och Lucas var ju med Alexander för ett litet tag sedan.Så vi får väl se om lillprinsen får några koppor.På ett sätt skulle det ju vara bra eftersom dom får det bara en gång,och då är det bortgjort.Måste ju vara jobbigt att få ett när dom är äldre.Men vi får väl se!

Nu myser jag och Lucas bara,pappan är ute och river.Men efter att Lucas somnat för kvällen ska även jag ut och riva lite!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: