- S t a n -

Det är så underbart att Lucas sover hela nätter.Fast lilleman beslöt sig att det var morgon halv 7,vilket det egentligen är.Så var mamma ändå lite trött,men att få sova hela nätter gör verkligen skillnad.Slippa stiga upp mitt i natten,gå ner och göra falska och sedan mata Lucas.Ofta hinner jag ju bli pigg när jah håller på att dona mitt i natten.Så det är så underbart att han vill sova hela nätter!

Idag blir det iallafall Lunch på stan med min underbara syster.Måste även förbi Lindex och hämta någon box vi fått av Libero.Ska bli riktigt trevlig,och känner jag mig själv rätt blir det nog en räkmacka till Lunch.

När Tony slutat blir ett att bege sig till Ångsågen och inhandla den nya ytterdörren.Vi ska nu äntligen börja med hallen.Det är ju så himla roligt att hålla på att renovera och ha sig.Fast ofta har vi ju olika åsikter om saker och ting.Men det brukar lösa sig.(Ofta till min fördel faktiskt!)

Nu powernappar lilla Lucke,så jag ska försöka göra mig klar under tiden.

Hoppas ni får en bra dag alla där ute!

Postat av: Lina och Amanda

Som det ser ut nu så lutar det åt en SkiDoo MXZ men vi får se, man lär nog hinna ändra sig fram och tillbaka. =) Jajemänsan på lördag ska jag pröva att gå ut på krogen, får se om det är värt det. Vad ska ni hitta på då? =)

2009-02-27 @ 13:05:15
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: