- G l a s ö g o n o r m -

Då var man en glasögonorm-igen.Jag har varit och hämtat ut mina nya snygga glasögon nu ikväll.Så nu är det tamefan bara att ha på sig dom.Jag har gett mig fan på att använda dom jämt,nästan iallafall.Eftersom jag nu har brytningsfel på båda ögonen så behöver jag verkligen dom.Jag som trodde jag ändå såg rätt bra,men nu ser jag ju sånt jag aldrig sett ju.

Idagen har ändå varit rätt bra,fast han bara har sovit 1½timme från klockan 8 imorse till klockan 8 ikväll.Men nu får det fan bli varmare,jag pallar inte,och inte Lucas heller.Han vill sova ute,och jag vill att ha ska sova ute.Kan inte bara moderjord fatta det?Och på tal om växthuseffeten,skulle det inte bli varmare?Hm,konstigt det där.
Ikväll har Tony kört skotrarna till mamma/mormor och pappa/morfar.Vi måste tina av dom lite,och eftersom vi inte har något varmgarage än så.
Jag och Lucas var också där,roligt att komma ut lite.Vi har ju varit inne i två dagar nu,så nu är vi less.
Imorrn,då ska vi icket vara hemma hela dagen.Vi får väl se vad vi hittar på.

Förövrigt är jag jävligt skoterkåt.Det går ju nästan bara av att man tittar på skönheterna.

Nu tror jag att jag ska gå i sängen,känner mig smått trött ikväll faktiskt.

Postat av: Sandra och Lovis

Får man se hur brillsen ser ut då? =)

Jadu, babyvakten heter BabyNova elelr ngt sånnt, skitbra!

I veckan blir det lugna puckar som vanligt,

är fortfarande billös och i den här kylan vill man jju inte gå ut i onödan.

Vad ska ni hitta på då?

2009-02-17 @ 20:51:05
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Jane

ääääh, det kan va hett me brillor ;D

2009-02-18 @ 09:47:15
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: