- B i l -

Jag har haft körkortet över fyra år.Shit vad tiden går fort!
Det var ju nyss man satt där och höll på att skita på sig,eftersom man var så helvetes nervös.
Och nu när man har barn,är ju körkort ett måste.Enligt mig iallafall.Jag skulle nog inte skaffa barn innan jag hade körkort.Man blir ju så himla låst om man inte tar sig någonstans.Man måste alltid förlita sig på andra,att dom kan sjusa och hämta.Nä,det är en enorm frihet att ha egen bil,kunna fara när man vill,vart man vill.
En kombi är också ett måste.Skulle aldrig tänka mig ha en sedan när man har barn.Så enkelt att bara öppna kofferten och slänga in barnvagnen.
Hur gör alla ni som inte har körkort och barn?Det kanske funkar det också?
Jag vet ju inte eftersom jag aldrig testat,jag skulle nog inte klara mig en vecka utan bil.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: