- J o b b -

Imorrn börjar allvaret om igen.Det är nämligen dags för mig att börja om att jobba efter semestern!Tänk vad 4veckor har gått fort!Om 21dagar är Lucas redan 1år!
Självklart har jag inte hunnit göra allt jag skulle göra under semestern.Men jag har iallafall umgåtts med mina pojkar hela semestern,och det är absolut det viktigaste för mig.
Ikväll har våran lilla familj suttit ute och grillat hamburgare,hur mysigt är inte det?Bara vi tre,riktigt härligt!

För övrigt har vi mest bara varit ute idag.Lucas har badat i sin lilla pool,och som han tycker det är kul!
Det blev också en sväng förbi Beriska till Jannice och Robban.Och som jag längtar efter deras lilla bäbis!Jannice är så otroligt vacker med sin mage!Tyvärr ville inte bäbis sparka när vi var där,men jag hinner nog känna någon annan gång!

Nu sover våran lillprins och Tony är ute och klipper gräset.Jag sitter här och försöker ladda upp!
Känns som att verkligheten är ikapp oss nu.Snart börjar Lucas på dagis och mamma och pappa jobbar!Shit vad tiden går fort!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: