- I n b r o t t -

Nu är jag tillbaka igen.Tiden räcker inte till.Och det sista jag prioriterar är faktiskt bloggen.

Helgen har varit lugn.Igår var Lucas med sin mormor medans jag,Tony och Lucas morfar var ute och fiskade.Behöver jag säga att jag fick mest av alla?Fast då metade ju jag medans pappa och Tony kastade.Men det var riktigt roligt,och skönt att få komma ut en stund.
Lucas och mormor var en sväng på stan och på affären för att ihandla maten till grillningen på kvällen.
Så när vi kom hem var maten nästan klar,vilket var tur eftersom jag var vrålhungrig!
Tack så mycket för maten!

Efteråt begav sig våran lilla familj hem igen.Fast vi hann just bara innanför dörren så ringer pappa och säger att dom haft inbrott i stugan.
Dom hade tagit 4-hjulingen(En Artic-Cat.),2jeepduknar och en platta öl.Dom har alltså tagit sig in i stugan.Hämtat nycklen och låst upp bodan där 4-hjulningen står i och tagit den.Dom måste ju ha vetat att det fanns en 4-hjuling där.
Inte alls sådär jätteroligt kan jag tycka.Bara vetskapen att dom varit in i stugan tycker jag är obehagligt..
Dom hade inte tagit något mer heller,och det verkade vara väldigt bra gjort.Så jag antar att det inte är några nybörjare som gjort det.
Och den 4-hjulingen lär vi nog aldrig se igen..
.
Idag har jag varit väldigt sunkig.Ont i halsen och snorig.Allt var varit en kraftansträning.Känner mig inte alls pigg.Tror jag ska hoppa i sägen snart.Vila upp mig lite innan jobbet imorrn.

Jag har förövrigt ihandlat lite paket till lillprisen som fyller 1år nästa söndag!
Tänk att det snart är 1år sedan jag fick denna guldklimp på mitt bröst för första gången.
För 1år sedan fick jag veta vad äkta kärlek är.
Det finns ingen jag älskar som jag älskar Lucas.Han är mitt allt.Och tänka sig,att vi redan haft honom 1år.Helt otroligt.
För varje dag som går älskar jag bara honom mer och mer.

Jag börjar få smått panik nu eftersom det bara är en vecka kvar innan Lucas fyller 1.Och när man jobbar hela dagarna hinner man inte så mycket på kvällarna.Och om jag nu håller på ett bli sjuk så lär jag ju inte hinna något alls!
Så nu hoppas jag att denna jävla förkylning ska vara över imorrn!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: