- H e l g -

Just nu sitter jag på Lucas farfars atltan och bara känner lugnet.Lucas sover och Tony och farfar spikar för fullt!
Lucas och Tony for upp redan igår och lämnade mig ensam hemma.Men som tur var hade jag mina underbara systar hemma hos mig ett tag!
Jag hatar att sova själv,men det gick bra.
Jag kom iallafall upp efter att jag slutat jobba.Vi har varit ute hela dagen,och Lucas älskar verkligen att bli sjusad på sin Bobbycar.Han säger även mamma mer tydligt nu,och han börjar bli riktigt duktig på att gå.

Nä,jag orkar inte skriva mer.Nu ska jag bara sitta här och njuta av lugnet!

Postat av: Emmeli

Har Lucas börjat gå själv?

Gud vad jag har missat märker jag.. :)



Hur känns det att vara tillbaka på jobbet?

Kramar!

2009-08-08 @ 06:31:00
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: