- S ö n d a g -

Vilken underbar morgon detta är gott folk!Solen skiner och jag känner mig allmänt lycklig!Stora älsklingen har fått sovmorgon idag,så just nu är det bara jag och lilleman vakna.Lilleman börnar runt i gåstolen som vanligt,och jag ska strax sätta på lite kaffe!

Idag ska jag "tvinga" Tony att skotta fram våran eldstad,för jag ska nämligen grilla korv i detta underbara väder har jag bestämt mig!Så himla mysigt att sitta och grilla korv med lilleman,och kanske göra lite pinnbröd.Självklart ska pappan i familjen vara med.

Nu ska jag först gå och dricka lite kaffe,och sedan ska jag busa en stund med våran underbara son

Hoppas alla får en toppen Söndag!♥


Snart 8år av total lycka.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: