- I K E A -

Jag har verkligen inte hunnit upptatera förrän nu.Jag har verkligen haft det fullt upp!

Igår hade jag nämligen besök av min barndomsvän Jenny och hennes mamma.Kan förövrigt säga att Jenny är bland världens bästa brottare!Hon var till och med med i OS.Det ni!Det var riktigt kul att få träffa henne igen.Kul att få prata minnen eftersom vi var med varandra jämt!Vi bodde ju grannar så.Efter dom varit och kikat på hur vi bor gick jag och Lucas tillbaka till dom för att hälsa på.Och shit vad småtjejerna har blivit stora!Jag började verkligen känna mig gammal när jag träffade Danni.Synd bara att Jenny far tillbaka till Kilppan på Söndag.Men jag hoppas verkligen att vi hinner träffas nästa gång hon är hemma!

Det blev för övrigt middag hos moder och fader igår,och Bella kom ju också hem igår!Efter att vi varit där och ätit begav vi oss till Lisa och Pär för att se film.Det blev Yes Man,och vad det var bra!Men ingen av pojkarna ville sova,inte ens Lucas.Men det gick bra ändå!

Och idag har;Jag,mamma,Bella och självklart Lucas varit på IKEA!Och så jävla kul det var.Det är verkligen kul bara att få fara bort på sådana utflykter!Det blev en heldag,och Lucas verkligen älskar att vara på affärer.Han var varit en enda stor solstråle hela dagen,och ändå har han bara sovit 1½ timme sedan vi vaknade i morse halv 7.Inte har han tid att sova när han kan titta på folk!
Jag blev iallafall några tusen kronor fattigare,man vad gör det när jag kommer ha världens finaste hall?
Behöver jag säga att bilen var rätt full påväg hem?
Tack mamma och Bella för en underbar dag!

Nu ska jag gå och leka lite med Lucas eftersom det kommer bli en tidig kväll för honom ikväll!

Postat av: Jenny

Var jätte kul att träffa dig också!

2009-04-13 @ 09:40:10

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: