8/9-08

Jag har iallafall hunnit städa köket nu på förmiddagen.Gått igenom kylen,frysen och skafferiet också!Men det får räcka på städfronten för idag!

  
    

ÄNTLIGEN ser köket ut som det brukar!
   

Postat av: Jennie & Norah

Satan vilket snyggt kök!!

Jag är mäkta imponerad! :-)



Jag har knappt bakat sen jag var yttepytteliten och mamma hjälpte till :-) Men dra på trissor,man kan ju!Men precis som du säger..Ser ut som en storm efteråt!Dock så är sockerkakan så enkel att göra så man slipper stöka ner,haha.



Vi bor i lägenhet på Nygatan.Det vita huset i korsningen vid 10 till 12.Dom har byggt på en våning där,så högst upp bor vi!



Vi har en Herqulesvagn.Grymt bra men lite klumpig när man går på stan.

Vad har ni för någon?

2008-09-08 @ 15:11:11
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie & Norah

Vad kul att få göra om precis såsom man vill ha det!

Men åter igen..Riktigt snyggt!



Jao den är riktigt fräsch!66kvadrat - en trea.

Hus är jag väldigt sugen på,men det får vänta tills jag har fått ett fast jobb.

Men visst lockar det!

Vart i Öjebyn är det ni bor?



Jadu,vad händer i veckan..Blir nån sväng på stan,ska baka lite mer,mysa på och så har jag efterkontrollen på fredag..Blä!!

Vad ska ni göra för nåt?



Nu somnade lillan,ska passa på att göra lite nytta under tiden!



Kram!

2008-09-08 @ 17:27:41
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Monica

Nä hurredu.. Inte var det mkt att se. Vi gick en vända o tillbaka. :P Vi parkerade på folkhögskolan o gick därifrån, o tur var det, ingen lust att betala en parkering o så åker man direkt därifrån.



Ja precis :) Det blir desto roligare när vi träffas. Tror det är nyttigt för förhållandet.



Så sant.. Det är bara vi nyblivna morsor som är hemma på dagarna. Man får se till att göra saker så man får ut så mkt av tiden man är hemma.

Vart är det ni bor förresten?



Det blir nog en å annan prommis med barnvagnen (har ju hund så han måste ju rastas) sen ska vi då imorgon upp o hälsa på pappa på LAS.



Nu vaknade lilleman. Måste knalla. :)

2008-09-08 @ 19:37:38
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: