20/9-08

Imorse for vi upp till Lucas mormor och morfar till deras stuga.Jag har väl inte gjort så fasligt mycket idag,skönt att bara ta det lungt.Tony och pappa har varit ute och fiskat men det var då utan framgång.
Till lunch stekte vi pannkaka och renskav i eldstaden ovanför elden.Riktigt jävla gott!Just nu håller min kära mami på med middagen.Det blir helstekt renbog och hakkebakkpotatis.Jag skulle kunna leva på enbart renkött.Finns absolut inget godare.
Lucas har mest sovit hela dagen,han har tendes att bara sova när vi är borta!
Ikväll blir det väl att umgås och säkert basta lite grann också.Det är så himla skönt att bara komma bort ett tag.
Nä,nu ska jag forsätta att allmänt bara mysa med familjen!

Här kommer några bilder på våran stuga.Riktigt mysigt!



Stugan vintertid.


Badtunnan.


Bastun.


Utsikt från stugan.

Postat av: Jiiz

Jätte tack för i dag!!



Pussa

2008-09-22 @ 19:58:54
Postat av: Jiiz

Nu har jag blivit bättre igen på att uppdatera lova :P

2008-09-23 @ 09:42:12
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: