25/9-08

Vad jag har blivit dålig på att uppdatera.Men det känns som att tiden inte riktigt räcker till för det.Man han som fullt upp ibland alltså.Eller,det kanske bara är jag som är påhittig.Är som aldrig hemma dagarna utan jag och Lucas är mycket ute och flänger!

Igår for jag,Lucas och Lucas mormor och hälsade på min syster och Lucas kusin.Dom är så himla söta tillsammans.Och Alexander har riktigt benen fulla av spring!Dom har nog oslagits mycket!

Just nu håller jag på att göra mig och Lucas klara för en tripp till IKEA.Det blir också att fara med Lucas mormor.Man måste ju hitta på nått roligt att göra när man är hemma!Jag ska väl inte köpa nått spec.lite små grejor bara.Men som sagt så är det ju roligt att ha något att göra.
Och att ha barn är ju inget hinder heller.

Ikväll blir det nog att fara och hälsa på Jannice och Robban.

Men i helgen vet jag faktiskt inte vad som händer..Men alltid nått.

Nu ska jag iallafall göra det sista innan mamma kommer.

Postat av: Monica

Önskar jag vore lika påhittig som dig. :) Tyvärr är många av mina kompisar, som jag umgåtts mkt med, i Umeå o pluggar.

Vi måste ta den där fikan snart. Vill så gärna träffa er! Är så kul att Anton o Lucas är födda så nära varann. :)

Ha så trevligt på ikea, fuskis ;)

Kramen

2008-09-25 @ 10:02:40
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: