12/9-08

Idag har jag och Lucas varit och flägnt.Iallafall nu på förmiddagen.
Klockan åtta var jag och hämtade upp Tonys farmor eftersom hon skulle och ta några prover på vårdcentralen.(Hon har diabetes.)Efter att hon gjort det så for vi hem till henne och fikade lite frukost och drack kaffe och surrde på om allt möjligt.
Sen for vi in till stan och käkade lunch,mycket gott!Och gick på några affärer och hon köpte sig en ny jacka.Vi var väl tillbaka kring 12 och då följde jag med henne hem och drack lite mer kaffe och surrade.
Hon är så himla söt,helt underbar!
Jag kan sammanfatta det med att det har varit en jätte mysig förmiddag.Och förhoppnings vis ska den forsätta vara mysig!

Så nu sitter jag här och Lucas sover,men han ska väl äta snart.Men det känns om att jag skulle ha behövt vila ett tag.Men direkt jag lägger mig ner så kommer han att vakna!

Men nu ska jag iallafall gå och göra lite nytta kanske!

Postat av: Jennie & Norah

Vi har ammat rätt så mkt inatt,och vaknade 06.30 så det var väl..Helt ok :-)

Hur har eran natt varit?Har Lucas sovit bra?



Det är samma som postfoto.se,där är det billigt och dom levererar snabbt.Men jag måste framkalla mer,har hur mkt som helst nu bara de senaste dagarna.Mardrömmen är ju om man skulle få virus eller nåt på datorn!Gah!Har kvar dom på kameran tills jag framkallat,ifall att!

Har ni tagit många kort på lillen?



Efterkontrollen gick superbra!

Är definitivt inget att oroa sig för,det var mer roligt att få prata lite om förlossningen och så :-)



Ikväll ska vi som sagt på after work och dricka lite vin,ska bli mysigt :-)

Vad ska ni göra?



Kram

2008-09-12 @ 17:42:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie & Norah

Jag fotar HELA tiden!

Vissa kort blir därför lite enformiga :-)

Men det är så roligt att ha en massa bilder.Därefter ser man hur mkt dom växer.



Jag tog P-piller.Funderade på P-stav men den kostade 1000:- (!) så jag blev för snål :-)

Dock kan man närsomhelst byta från piller till stav så det är ju bra.



Har Lucas lett nånting än?

Åh,det finns inget bättre än när dom börjar le :-)

Tänk bara när dom skrattar högt,ojoj!



Vad har ni hittat på i helgen?

Kramkram

2008-09-13 @ 21:17:56
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: