18/10-08

Viftande trollunge på 8veckor säljes för omgåeende leveras!
Har just upptäckt händerna,så någon smäll kan komma.
Stämmbanden är ju nya,så dom fungerar alldelses utmärkt!
Inget fel alls på skriket.
Tarmarna fungerar också,många fina bajskalas kommer ni att få!
Prisidé:Bud.

Det är omgående leveras på denna viftande trollunge!Skickas med posten,men köparen betalar porto.

Söta trollungen i mössan!

Tänk om man skulle lägga ut en sådan annons?Så himla hemst alltså!Jag hoppas alla fattar att det är det skämt,det verkar ju finnas dom som inte alltid fattar!Men lite roligt var det ändå va?

Idag blir iallafall våran alldeles underbara trollunge 8veckor,tiden går så himla fort!Jag tyckte det var nyss vi plusade,och det är snart ett år sedan!
Vad skulle man göra utan honom?Tänk vad tråkigt livet skulle vara?

Våran käraste trollunge har inte varit på sitt bästa humör denna vecka.Men nu äter han ju välling på heltid så magen har nog inte vant sig än.Han har absolut inte varit på topp.Man får ju så ont i mammahjärtat när han skriker och ser helt förstörd ut.Men nu ligger han då och tittar på sina fina händer och pratar med dom!Just nu är han helt underbar!Fast det är han ju nästan jämt!






Postat av: milla

Har ingen aning om vad det blir, vad bombsäker på en kille från början eftersom vi i stort sett BARA har pojkar i våran släkt, så jag tänkte att vi kan nog inte göra annat än killar, haha. men nu är jag inte lika säker längre :) Hade ni några aningar om vad ni trodde det skulle bli, eller hade ni kanske tagit reda på det i förväg?

2008-10-18 @ 09:03:44
URL: http://camillalovgrens.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

visst är det underbart när dom hittar händerna? :)

Du ska se att dom blir bara mer och mer intressanta.

Vad ska ni ha för er ihelgen då?

Kramar!

2008-10-18 @ 11:21:39
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Det går riktigt snabbt nu i gåstolen ska jag säga. :)

Gick det bra att vara ensamma?



Så din karl far också upp till Gällivare. Min med.

Vi kanske ska ta och ses någon dag?



Ja du igår var min syster och hennes pojkvän här och såg lite film och åt ostbricka. Sen idag kommer några kompisar hit och nu så är vi ute och gör iordning gården för vintern i det härliga vädret :)



Kramar!

2008-10-18 @ 13:50:49
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: milla

Näe vi ska inte ta reda på vad det är för kön, blir ju mycket mer spännande att gå i ovisshet. Fast jag är riktigt nyfiken! Ja det kanske blir en liten tjej då :)

2008-10-18 @ 14:26:47
URL: http://camillalovgrens.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: