4/9-08

Det är nu man inser hur mycket livet har förändras efter att man fått barn.Som tex, att festa.Jag tyckte man gjorde det jämt förut,och nu lockar det inte alls.Känner absolut inget sug utav att fara ut och festa en kväll.Man värdesätter mer att få vara med sin familj.Bara sitta i soffan eller ligga och mysa i sängen med Lucas och Tony är hundra gånger roligare än att vakna bakis en söndag.

Man växer väl upp på något sätt när man fått barn,tycker att saker som man gjorde förut inte alls är lika roligt längre.

Men,just skoter kommer vi nog alltid tycka är lika kul.Nästa år när Lucas blivit lite större så är det ju bara att fara ut och köra skoter igen.För det kan jag säga.jag kommer nog att sakna att köra skoter i vinter.Någon sväng ska det väl bli,men kanske inte över hundra mil som det brukar bli på en säsong.

Men som sagt,livet förändras!



Tonys,min och mammas skoter.

Postat av: lisa

Hmm jag vet inte, kanske nästa helg marcus jobbar och jag är ledig, men vi får se men det var ju som längesen jag var hem.

2008-10-04 @ 19:31:12
URL: http://lisamarcus.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vi har kört med minifom nu i tre dagar, men jag vet inte, nog är han grinig ändå. Kanske inte lika grinig bara :)

Är Lucas vaken mycket på dagarna?

Det känns som att Mio alltid är vaken!

Jag trodde faktiskt att bebisar sov mycket mer..



Ja, fredag verkar fungera för alla. Ska bara kolla med Monica också vad hon säger!

Men annars kör vi på det :D



Nu ska jag passa på att vila lite medan lilleman sover. Hur får du sova på nätterna nu förresten?

Kramar!

2008-10-05 @ 19:19:28
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: