30/10-08

Jag älskar Torsdagar!Torsdagar har blivit höjdpunken på veckan.

Idag har vi haft mammaträffen hos Madde och Ellie.Det är så fruktansvärt roligt att träffas.Och alla är så otroligt roliga.Det är verkligen ett superskönt gäng.Tiden går ju tyvärr så himla fort.Timmarna bara springer iväg.Men jag säger det ingen;tiden går fort när man har roligt.
Tack alla tjejer för idag!

Och den andra roliga saken som händer på Torsdagar är ju att Tony kommer hem!Vilket också är helt underbart.Det är nu man märker hur mycket jag älskar han,och saknar han för den delen.Han är verkligen mannen i mitt liv.
Utan mina två pojkar är inte livet värt att leva!

Nu ikväll blir det inte så mycket för familjen.Den ska nog spenderas i soffan.Men imorgon blir det riktigt mys.
Vi ska grilla fläskfileé ute i eldstaden och till det blir det potatisgratäng.Och senare imorgon kväll blir det en promenad på kyrkogården eftersom det är så himla vackert med alla ljus.

Livet är helt underbart!


Postat av: Madde & Ellie

Jag håller helt med dig. Torsdagarna är dagen som man längtar till varje vecka ;)

Vi har verkligen så skoj tillsammans!



Ni får också ha en sådan trevlig och mysig helg :D

Ta det lugnt på kyrkogården imorgon.



Kramar!!

2008-10-30 @ 19:43:54
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Så fläskfilén har hunnit ikapp er också? :D

hihi. Hoppas ni får det mysigt i helgen!

Och förresten, om du vill så kanske jag kan komma till öjebyn och ta en prommis med er till veckan?

Vi har så tråkiga vägar att gå på här, så det skulle vara kul :) Madde kanske också vill hänga på då! Vi kan väl höras. Kramar!

2008-10-31 @ 15:41:58
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: