26/10-08

Idag har jag och Tony varit tillsammans i sju år och förlovade i fem.

Det är dom absolut lyckligaste åren i mitt liv.
Jag är så himla lyckligt lottat som har en kille som han.
Tänk att jag fann mannen i mitt liv när jag var så ung?
Så ung,men ändå så säker.
Det finns ingen annan än Tony jag vill dela mitt liv med.
Tony gör mig hel.
Utan Tony och Lucas vill jag inte leva.
Ni är min värld!



Sju år av total lycka.


Det är detta som kallas kärlek.

Postat av: Jennie och Norah

Nä,jag är känd för att fastna med tummen i..Haha!



Jag var halvt som halvt påväg att hälsa också.Svårt det där när man inte känner varandra,och man vet inte om den andra personen känner igen en.

Sikket dilemma! :)



Visst är lillasyster guld värd?

Hur gammal är hon?Har du fler syskon?

Jag har en syster som är 4 år yngre som är min bästa vän.Vi gör ALLT tillsammans,och det är så himla skönt!Man vet dom som har det värre...



Vi har slappat med en massa tv tittande och karra.Idag har jag städat,tvättat och handlat samt varit på barnmässan med Sandra.Tyckte den sög!

Var ni där nåt?



2008-10-26 @ 20:55:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Glömde gratta på 7 års dagen!

Så..Grattis grattis! :)

2008-10-26 @ 20:55:33
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Grattis på 7 årsdagen och 5 års dagen :)



Hur är det med er idag då?



Kramar!

2008-10-27 @ 09:25:20
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Blev ni tillsammans när du var..ehh 14-15?nåt sånt kanske?Jag är inte så bra på matte,hähä!

DET är häftigt!Då kan man säga att det är äkta kärlek! :)

Jag och Ante har bara varit tillsammans i 1 år och 8 månader.Så det gick fort för oss med andra ord,men jag ångrar inte en sekund!Nåt jag kan ångra dock är att vi inte hann göra så mkt innan tillsammans,bara vi 2.Typ resa!Men skulle inte byta bort Norah mot nåt i världen!



Jag har sett bilderna på Lucas och kusinen.Det är helt sjukt vad dom växer under ett år!!Han ser ju "gigantisk" ut jämfört med Lucas.Och ändå är det bara ett år emellan :)

Dom utvecklas nåt så enormt.



Yes,hon är 86:a.Jessica heter hon.Jobbar på Nodo om du vart där nån gång?



Barnmässan var väl..Ja jag trodde det skulle vara en massa kläder,leksaker och så.Men det var mest info.Typ barnvagnar,amningshjälpen,polisen och så.Men sen var det mkt aktiviteter för dom äldre barnen.Så nej,ingenting för oss :)



Vad ska ni hitta på idag då?

Usch så mörkt det börjat bli nu..Mysigt men man blir så trött i huvudet :)



Kramkram

2008-10-27 @ 10:49:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis till er ♥ Till sommaren har vi också varit tillsammans i 7 år, det är rätt otroligt!



Ja jag skulle ha gjort det men det kändes så dumt att gå tillbaka in igen när jag var på väg ut. Men vi ses ju kanske om det blir någon promenad eller annat i veckan :)



I helgen har vi mest tagit det lugnt. Var till Luleå en sväng och träffade Macki syster och bror. Ni då?



Kram

2008-10-27 @ 12:43:32
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Linnea

ååh vad kul att ni har varit tsm i sju år!

2008-10-27 @ 13:46:19
URL: http://oddneus.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jadå:D

2008-10-27 @ 13:58:30
URL: http://oddneus.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nej,man blir aldrig äldre.Iaf kan man intala sig det :) Men tack och lov att man har hittat sin stora kärlek.Det trodde jag aldrig!Och barn på det..Kan det bli bättre?



Visst är det svårt att förstå att ens eget barn en vacker dag kommer att prata och gå.Hur kommer dom att låta?När börjar dom gå?Tänder,hallå?Det kommer att hända OSS.Känns mysko :)



Yepp,jag är från långnäs men känner inte igen nån pernilla..Vilken årgång?

Syrran gick Media.

Vad gick du?



Nix,inte roligt att vara själv.Det har jag vart hela dagen..:(Ibland är det skönt.Huvudsaken att man hittar på NÅT iaf.Vi var ut på en prommis i nästan 1½ timme!Gick förbi Ante där han blåste löv på Tunnan.Stackare,vilket tungt jobb han har!Nu ska jag aldrig mer klaga om han gnäller att han har ont i kroppen :)

Hur länge ska Tony joba borta?



Kram

2008-10-27 @ 14:30:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!

Lite sent svar, men har som haft saker för mig hela dagen.

Jo med oss är det bara bra. Ellie har varit väldigt trött idag och mest sovit och ätit. Så jag har hunnit göra så mycket saker här hemma. :)



Kan jag återkomma om onsdagen till dig senare?

Imorgon kan jag tyvärr inte för då har vi mamma träff på BVC. Men det kan hända att jag kanske kan på onsdag :)



Det blir nog att vi är här hos mig på Torsdag.



Vad har ni haft för er idag då?



Kramar!

2008-10-27 @ 23:07:21
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det gör verkligen det. Känns som man nyss träffades nästan ;) Men det är som du säger, man har haft tur som träffade den rätta när man var så ung!



Hade jag fått som jag vill hade det redan bott en lite knodd i magen, men man får ju inte alltid som man vill. Men jag hoppas att han snart kommer på bättre tankar för jag längtar, MASSOR!



Jag kan alla dagar så det beror mest på dig, när kan du?



Nej, vi var bara där i lördags över dagen. Annars har vi varit hemma. Så härligt att ha lillasyster på besök, min bor ju också en bit bort så det är skoj när man ses!



Kram

2008-10-28 @ 12:31:46
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hojhoj! :D



Mios magont har inte gått över.. Igår skrek han från 8-16.. Puh!

Däremot så fick vi användning för pruttpipen i förrgår, ojojoj vad det kom ut!

Bra uppfinning :)

Är Lucas helt bra nu?

Idag har Mio varit jättesnäll, skönt för mammas öron. huhu



Haft en bra helg?

Vi var inget på barnmässan. Hade tänkt dit, men vi hann inte. Var du nåt där?

Kramar!

2008-10-28 @ 14:02:36
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: