11/10-08

Idag har jag varit på stan med en av mina kära systrar.Hittade som vanligt inget.Att jag jämt måste vara så förbannat snål!Skulle vilja köpa mig hur mycket nya kläder och skor som helst,men när jag väl är där blir jag snål!

Inatt har jag förrsten fått sova hela natten.Tony har tagit hand om maten.Riktigt skönt.Trodde aldrig att man skulle uppskatta att få sova en natt utan att gå upp!Men livet förändras.Fick ju även sovmorgon till åtta.Förut skulle jag nog säga att åtta på morgonen var mitt i natten!
Men jag tror Tony var ganska trött faktiskt.Men det är bra att han också kan stiga upp.

Ikväll blir det inte så mycket aktivitet.Känner faktiskt mest för att sitta och titta på tv,och sedan bara lägga sig i sängen.Men det kan ju fort ändras när man har en liten bäbis!

Nä,nu ska jag gå och mysa med Lucas medans han är på bra humör!

Ha en bra kväll allihopa!

Postat av: Madde & Ellie

Det var trevligt att träffa dig med :)

Nej jag köpte ingenting på stan. Jag och "M" skulle bara in och fika och sedan handla lite mat ;)

Vad händer annars för er i helgen då?

KRAMAR!

2008-10-11 @ 18:47:07
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Igår när vi kom hem från stan så fick vi för oss att möblera om i köket och vardagsrummet. Så det har vi gjort hela dagen och kvällen igår. Annars inte mycket.

Det vore trevligt med en liten promenad tycker jag. Till veckan kanske? :)

Kram

2008-10-12 @ 08:25:35
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: