- P i g g e l i n -

Idag är jag pigg,men ändå trött!Svårt att förklara.Jag hade faktiskt problem att somna igår,och det hör inte till vanligheten.Jag brukar bara behöva lägga huvudet på kudden så sover jag,men icket igår.
Men sånt är ju livet ibland!
Jag skulle vilja göra något idag,men jag orkar inte fara någonstans.Då blir det ju kanske svårt att göra nått va?
Men alla som känner för att komma och hälsa på mig är hjärtligt välkomna!
Känner mig grymt sällskapssjuk just nu.


Jag diggar denna möss hur mycket som helst alltså!

Postat av: Erika

Heej!



Om jag hinner kanske jag får lov att komma och kolla hur ni bor? Jag har en del som ska fixas idag, men hinner jag inte är jag helt ledig imon om du har tid då?

2008-11-25 @ 11:12:29
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: