30/7-08

Aldrig trodde jag att jag skulle bli senil vid 21års ålder.Men ack vad fel jag fick!Jag var tvungen att starta en ny blogg eftersom jag inte kommer ihåg lösenordet till min gamla.Kanske är det alla hormoner som gör det?Kanske inte,men jag har iallafall nått att skylla på!

Fyra veckor kvar nu,fast det känns så långt borta.Jag vill att det ska gå fort nu,tiden ska bara springa iväg.Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att få ha den lille i min famn.

Min målarkludd har iallfall börjat om att jobba efter fyra veckors semster.Känns så konstigt att inte jag ska gå till jobbet,och ska jag vara ärlig så saknar jag det.Alla andra jobbar ju utom jag,så ibland kan det bli lite långtråkigt.Men förhoppningsvis ska jag väl ha det jag gör inom en snar framtid!

Jag håller på att städa bilen,men det är så jävla varmt att jag är nog snart bara en blöt liten fläck.Men snart kommer väl regnet så jag ska inte klaga!

Nä,måste ut nu och få bilen klar innan målarkludden kommer hem!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: