- R o l i g H e l g -

Helgen har varit helt underbar!Det var hur roligt som helst i Lördags.

Jag,Madde,Lollo och Emmeli bestämde oss nämligen att göra en trerätters middag åt våra karlar hemma som mig och Tony.
Och inse hur lyckat det blev!Himla gott och hur trevligt sällskap som helst!
Tack än en gång alla för en urkul kväll!
Detta har vi absolut inte gjort för sista gången!Fast visst var det karlarna då som skulle göra maten?Haha!

Igår betalade jag faktiskt alla räkningar på internet för förstå gången.Välkommen till framtiden Emmeli!Nu ser man ju direkt hur mycket pengar som dras,vilket inte alls var sådär jättekul!Men nä,jag ska inte klaga eftersom jag faktiskt får ganska hyggligt med pengar från FK för att vara mammaledig.Men jag är ju faktiskt van att få mer.Och som man säger,man lever ju efter det man har

Det var ju första advent igår.Och självklart gjorde vi stan då.Köpte världens sötaste finkläder till Lucas som han ska ha på jul!
Just nu har man julkänslor som aldrig förr!


Hur söt som helst som en tomtenisse!
Hur söt som helst!Lucas blir nog den snyggaste killen på julafton
Dregelduk har börjat behövas nu!

Postat av: Madde

Åh vilken gullig tomte dress. Och för att inte tala om julstrassen! Han kommer verkligen att bli den snyggaste på julen! Vars hittade du dom??



Jag håller med dig visst var det karlarna som skulle bjuda nästa gång..haha...längtar!

Ses vi i veckan?



Kramar!

2008-12-01 @ 10:37:42
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad roligt att helgen blev så lyckad :)



Och hur söt blev inte lillkillen i dressen, som en karamell! Säg till om du har lust att hitta på något någon dag :)

Kram!

2008-12-01 @ 13:02:57
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vilken sockersöt tomte ni har :D



Jo vi hittade faktiskt lite julklappar igår! Hittade ni något?

Vi får som sagt höras om fredag senare i veckan. Jag och Lollo har ju ett litet förslag som vi tänkte berätta sen också :)

Kraaam!

2008-12-01 @ 19:43:42
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Vilken söt tomtenisse! :)



Nä!Hade dock med mamma/mormor som ville pröjsa allt,så det var bara att tacka och ta emot :)

Blev en pyjamas till Norah och 4 sockpar.2 nagellack och 2 dukar..Bara till mig själv,hahaha!

Jag som skulle köpa julklappar :)

Fyndade du nåt?Och hur går det med julklappsinköpen?



Kramkram!

2008-12-01 @ 19:53:09
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

men du har väl rätt så hög fp?

klarar du dig förresten från att bli uppsagt i denna ack så bistra tid?

jag är jätteorolig att jesper ska tappa jobbet, då skulle det inte vara lätt att få pengarna att räcka!

han har ju bara jobbat åt lindbäcks i ca ett år.

2008-12-01 @ 21:34:46
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

vad skönt!

dja, för att ta det kort... fk har räknat min inkomst på en gammal årsinkomst, och jag vill räkna på det senaste halvåret, eftersom jag aldrig har haft ngn fast inkomst.

Och det är ju otroligt konstigt att det kan bli beslutat så olika beroende på vem ärendet hamnar hos.

Killen som hjälper mig har själv haft hand om sgi-frågor, och han förstår inte varför dom räknat som dom gjort.

Äsch, det är lika bra att inte tänka på det.

Hur går det med alla julförberedelser då?

Är alla klappar köpta, och sillen inlagd? =) hehe

2008-12-01 @ 22:27:04
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Erika

Mackis syster var ju här med sin familj så vi passade på att vara så mycket som möjligt med dom. Men jag jobbade också i lördag och så gjorde vi bort lite på stan.



Hihi, ja lite bekymrad ser han ut men som du säger, ack så söt ändå!

2008-12-02 @ 09:24:08
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Mio har inte fått någon tomtedräkt än, får se om vi köper en :)



Hörde att ni ska på stan idag så då får du ju veta vår lilla plan! Hoppas du inte satt uppe hela natten och grubblade, haha :D

Vi får höras mer sen, nu ska jag äta frulle.

Puss på er!

2008-12-02 @ 10:14:22
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hihi,nä,det är som att dom stänger av skrattet när dom får på sig dom snygga kläderna :)



I veckan blir det lugna puckar..Eller lugnt och lugnt,känner mig ändå stressad på ett konstigt sätt,trots att de flesta julklapparna är köpta!

Vad ska ni hitta på?

Kramkram

2008-12-02 @ 18:24:03
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: