26/8-08

Visst är livet allt underbart?
Trodde aldrig att man skulle kunna känna så här?Jag är bara så överlycklig över att jag har fått världens finaste Lucas.Det finns ingen som är så underbar som honom!

Dom första två dagarna här hemma har iallafall gått bra.Lucas äter bajsar sover och skriker ibland.Precis som alla barn.Men vi har iallafall dom två första nätterna fått sova ganska bra.Har bara ammat och bytt på honom två gånger per natt.

Imorse var i på 72timmars kontroll,och allt såg då bra ut.Men dom tog iallafall nått gulsotsprov,men förhoppningsvis ska det väl inte vara nått.Jag tycker det är lite småhemskt när dom är och sticker i mammas lilla prins.Men han tog det iallafall med ro.

Jag hade tänkt att börja på min förlossningsberättelse senare idag,om jag hinner.Nä,jag måste verkligen ta tag i den där nu.Annars kanske jag glömmer bort det!

Nu ska jag då bara vänta på att lille Lucas ska vakna så att han får sig lite mat,och sedan ska vi bege oss till Jannice och Robban var det tänkt!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: