-Mensmonstret har anlänt!

Månadens mensmonster har anlänt till mig kropp ikväll.
Jag är sur som en citron och känner mig allmänt gammal och geggig.

Jag har legat i soffan större delen av kvällen och suckat hit och dit.
Såklart har jag också hunnit tycka synd om mig själv.
Jag borde plocka ögonbrynen,jag borde färga håret,jag borde sola,jag borde verkligen träna mer.
Ja,samma skit som alltid kommer upp när jag vill tycka lite extra synd om mig själv.

Men imorgon!
Då ska jag plocka ögonbrynen,sola och gå en promenad!Kanske..

Dessutom ska jag ringa en städfirma och beställa städning 2 gånger i månaden.
Dom ska få den stora äran att dammtorka och skura,för helt allvarligt så känner jag verkligen inte för att slösa bort min tid på det.
Den tiden det tar lägger jag hellre på mina barn.
Underlätta vardagen var det va?

Nä,under täcket och sova bort mitt mensmonster!





Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: