-Glömma varor är jag bäst på!

Jag har en tendens att ofta och jämt glömma olika varor på affären.Det är allt från Visakort till en kyckling (som det råkade vara idag).
Bra att alltid handla på Ica i Öjebyn så att dom vet vem jag är när jag återkommer efter ungefär 20 minuter och hämtar det jag glömt.
Jag vet inte hur jag bär mig åt!
Dessutom glömmer jag oftast saker och varor när kiddosarna inte är med.
Egentligen borde det ju vara tvärtom?

Och hur många gånger jag kollar mig över axeln när jag är påväg ut så ser jag aldrig något jag glömt kvar.
Vart gömmer sig just den grejen när jag kollar över axeln?

Jag får väl vara tacksam över att jag aldrig glömt mina barn än.
Men med tanke på hur mycket jag glömmer så är det ju inte omöjligt att jag en dag upptäcker att barnen är hemma och jag på dagis.

Glömmer ni saker på affären?


Postat av: Jeanettej

Brukar glömma småsaker :D Hemköp här lär ha en korg med mina kvarglömda tuggummin, tamponger, tablettaskar osv...Ibland har jag hämtat, men oftast inte. Är så många människor som går i den butiken, så även om jag är ett återkommande ansikte så tror jag inte att de har någon koll.

2012-03-25 @ 21:42:09
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: