-Ett ont måste har jag hört.

Jag har hunnit städa toaletten,tvättstugan och övervåningen efter jobbet.
Såklart har jag även hunnit laga mat och lekt med kiddosarna.

Jag avrundade även kvällen med att betala alla räkningar.
Inte vidare kul,men ett ont måste är det har jag hört!
Dessutom stör jag mig som satan på dessa företag som har sjuttioelvatusenfemhundra siffror i sitt OCR-nummer.
Jag hinner ju glömma bort vart jag är efter halva numret hela tiden!
Det räcker gott och väl med 10 siffror tycker jag!

Nu ska jag ta en dusch och sedan slänga mig i soffan och peta navelludd.


Postat av: Erika

Hur hinner du? Jag måste ju ha jordens sämsta städteknik då det tar evigheter för mig att städa. Lär mig!

2012-03-27 @ 19:53:03
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Jessica och Nelly

Dra ett sträck mellan var 3e siffra, då är det lättare tycker jag iaf :)

2012-03-27 @ 22:12:32

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: