- T i s d a g -

Det har varit en bra natt,vilket vi börjar bli väldigt bortskämda med.Lucas har snart sovit i eget rum en hel vecka,och det har verkligen gått hur bra som helst!Man uppskattar mer mys i sängen på morgonen nu när han inte sover med oss.

Idag blir det att göra lite av varje.Kring 12 kommer Erika för att hälsa på oss,och förstås spana i våran nya hall.Ska bli roligt att träffas igen!

Ikväll blir det att besöka skogen!Vi ska till Lucas farfar och lämna lite skit,och vi skulle även på middag när vi kom fram.Skönt att slippa tänka på mat idag!

Nu ska jag vara social med Tony innan hans Lunch är slut!


Postat av: Jeanette

Jepp, blir där i början av juli skulle jag tro, om jag börjar mina arbetsutbildning ^_^ annars blir det väl i juni någon gång. :D Lär bo hos syrran, men jag ska hänga på Heden ;)

2009-04-21 @ 11:32:25
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: Jeanette

^_^ jomen det måste vi göra. :D



Arbetsutbildning är via arbetssförmedlingen. Typ yrkesutbildning. Man går en kurs för att lära sig ett yrke. Tex svets :D (vilket jag tänker gå då) :D

2009-04-21 @ 12:39:42
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

ja dom är jättesöta :) Norah får verkligen ett konstigt ansiktsuttryck: Hon drar upp axlarna,blir högröd,putar med munnen och blir vindögd,haha!



Vad är chick-lit om man får fråga? :)

Jag älskar också självbiografier eller åtminstonde böcker som är tagna ur verkligheten.



Idag tar vi det piano.Var fullt fart hela dagen igår så vi är bara hemma och myser.Har varit ut och gått en prommis på morgonen,men mer än så blir det inte :)



Kram!

2009-04-21 @ 14:43:39
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: milla

Ja magen kommer man säkerligen sakna, tycker det är supermysigt när lilln bökar omkring därinne :) Även om det är världens träningspass med att få på sig sockarna med magen i vägen :p Ja det är ju inte säkert att de namn man tänkt sig passar. Så man kanske får tänka om lite :) Näe är inte särskilt nervös inför förlossningen faktiskt, har ju inget att jämför med. Och ut ska hn ju. På ett eller annat sätt ;)

2009-04-21 @ 15:02:02
URL: http://camillalovgrens.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: