- T å r a r -

Igår hände det två vädligt stora saker för våran lilla familj.

1.Vi har äntligen sänkt Lucas säng.Visst,vi var tvugna eftersom att han när som helst ställer sig upp.Men lite jobbigt är det för mamman i familjen.Nu har han ju blivit stora killen.Och som vanligt var jag ju tvungen att gråta en skätt när jag såg sängen nersänkt.
Tänk att jag förövrigt blivit en sådan där "jobbig" mamma.Det enda jag egentligen vill prata om är Lucas.Men visst,jag kan ju prata om andra saker också.Men på något konstigt sätt binder jag ihop allt jag säger så att jag ändå i slutänden pratar om Lucas.Tänk vad man förändras som mamma.
Som när Lucas bajasde en "korv" för första gången var jag ju tvungen att ringa runt till alla och berätta en senasonella nyheten för alla!
Från att vara lite cool iallafall till att vara en lite töntig kanske?
Men jag antar att det inte bara är jag som är lite knäpp?

2.Vi har äntligen hängt upp våran "rullgardin" i sovrummet.Vi har tjatat i 1½år att vi först ska köpa en och sedan sätta upp en eftersom det blir så ljust på morgonen.För ungefär 2månader sedan tog jag tummen ur..och köpte en.
Men som alla vet ska ju saker ligga ett tag innan någon tar tummen ur och sätter upp saker.
Igår tog Tony tummen ur och äntligen hängde upp den!
Och det var ju iallafall bättre sen än aldrig!
Men jag som trodde Lucas skulle sova lääänge när vi har mörkt i sovrummet på morgonen.
Klockan 6 slog han upp sina blå,fast det är ju en halvtimme längre än igår!Imorgon satsar jag på ännu en halvtimme!

Postat av: Jennie och Norah

Hahaha,få tummen ur känner jag igen :)



Vi har också en sån där learning puppy!Blir en leksak som inte gör ljud ifrån sig tror jag :)



Jag mörklade ordentligt igår i sovrummet då vi måste köpa persienner bakom rullgardinen.Hon sov till 07.20 så jag hoppas det håller i sig :)



Ishotellet var jättehäftigt!Frös bara när jag vaknade upp mitt i natten,då längtade man hem till sin egen säng!Kan säga att det var sjukt skönt att sova natten efter hemma!



Jo det är många tänder som ska upp,helt sjukt!Fatta smärtan,usch!



Vi är sugna på att åka till Lycksele och bara må gott där.Sen ska vi till Byske 16-19 juli och bo i stuga med släkten :) Ni då?Blir det någon semester?



Kram!

2009-04-16 @ 09:16:16
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Olessia

ååh, be strong :)

2009-04-16 @ 10:18:56
URL: http://www.metrobloggen.se/nenno
Postat av: Ingela och jonna

hehe ja så är de ju å vara mamma, man blir sentimental för ingenting och när man märker att dom blivit stora kommer de en tår eller två.

2009-04-16 @ 11:22:11
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: