- S t a n -

Dagen har varit riktigt bra såhär långt iallafall!
Systeryster kom hit kring 9 i morse.Och det är ju alltid kul när hon kommer förbi.Vi har spelat kort och en massa andra spel.Och jag vann ju nästan hela tiden.Men bara nästan!
Efter att Lucas vaknat drog vi in till stan,som vanligt?Det blir jämt en massa stan när jag är med Bella.Men det är roligt att komma ut bland lite folk.Vi gick in i dom vanliga butikerna och Bella köpte ett par Shorts till Turkey.Jag hittade världens sötaste klänning på JC,i turkost.Men jag min snåle jävlen köpte den inte.Och jag vet att jag kommer att ångra mig.Men är man snål så är man!
Senare gick vi till Kravetrs och tog en kladdkaka,och den var riktigt god!
Nu har vi iallafall kommit hem,och Lucas powernappar för tillfället.

Ikväll blir det en bra film och lite godis,som vanligt då med andra ord.Måste bara iväg lite senare för att köpa karra.

Vi fick förresten en räkning från Ångsågen idag.Oj oj.Tur man är rik!Hehe.Men det kostar verkligen att renovera.Men som sagt,tur man har lagt undan pengar så att man slipper låna!

Postat av: Monica

Det var roligt att se dig och Lucas idag :) Det var inte igår! Lucas har verkligen växt och blivit stora killen! Det går så himla fort!

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kram!

2009-04-03 @ 17:32:30
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."



För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".



Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.



Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html



Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.



Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/



Här kan du också beställa hennes bok som nyss kommit ut "Livet kan inte vänta"



Peter PC Carlsson



2009-04-03 @ 21:42:11
URL: http://enbart.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: