- O n s d a g -

Gårdagen spenderades i Sjulnäs hos Agneta.Det blev en massa surr om ingenting och även en liten prommis ner till Sigvards.Och jag måste säga att lilla Adele som redan hunnit bli två veckor är så liten och så söt!Jag har svårt att tro att Lucas varit sådär liten,(vilket han faktiskt har.)Och det var ju inte alls så längesedan,men tiden går ju så himla fort!

Och vad var det igår på tv då?UGLY BETTY!Jag som har väntat och väntat på att det ska börja om.Nu är iallafall mina tisdagar räddade i några veckor!Det är ju så jävla kung!

Lucas valde att stiga upp väldigt tidigt idag,närmare bestämt 05.30.Men vad gör det när det är sol ute?Men våran rullgardin måste vi få upp nu!Och vi får ju träffa våran pappa en liten stund på morgonen!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.Jag känner på mig att jag kommer vara rätt trött,så vi kanske bara ska vara hemma och dona på lite här!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: