- L ö r d a g -

Vi har just avnjutigt en härlig middag bestående av fläskfile,hemagjord kylfpotatis med massa olika grönsaker,beasås och vitlökssmör.Det kändes väldigt sommrigt att äta det!
Det är så underbart att äta middag med hela våran lilla familj.
Lucas är världens sötaste där han sitter och äter på sina majskrokar.

Idag har vi inte gjort speciellt mycket.Vi har varit på BarnensHus och ihandlat en cykelhjälm till lilleman.Nu ska det börjars cykla för fullt!
I samma veva var vi på Ångsågen och köpte en ny dörr till lilltoan.Behöver jag ens säga att det blev bra?

Annars har vi mest umgåtts hela familjen.Medans jag gjorde maten låg mina älsklingskillar i soffan och bara mös med varandra.Det är så himla härligt att se!
Och jag älskar dom två över allt annat,jag har ju världens bästa killar!

Ikväll blir det mys med en film.Men innan dess ska jag busa och pussa på våran lillkille.

Postat av: Sandra och Lovis

Vad kostade cykelhjälmen ni köpte?

Ochvad var det för storlek?

Vi köpte en idag också, på Biltema, bara 100 spänn,

men den verkar lite för stor, måste testa med en mössa i.



2009-04-18 @ 17:15:09
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vill först bara få tacka för att du skrev så fint. =) Det var verkligen jättesnällt.

Jag håller verkligen med dig om att man kan aldrig sluta hoppas för då blir det ju kört på en gång. Jag hoppas också att det verkligen framgick att jag inte klagade. =)

Hur har ni det?

Här är det bara bra, Amanda var nog inte riktigt magsjuk för hon har då inte varit sjuk nå mer så vi kanske skulle kunna ses någon dag för en promenad?

Ha det så bra!

2009-04-18 @ 19:13:04
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra och Nora

Ja, verkligen!:)

Haha! Jag kommer typ inte ihåg vad vi lyssnade på!

Bara hur underbara mina vänner var! tihi!



Jadå, det är jätte bra! Har ridit kurs i helgen så är helt slut! sj då?



kramkram

2009-04-19 @ 17:00:58
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: