-Jag är en sådan rolig suuupermorsa!

Jag är en sådan jävla finulig morsa.
Man skulle nästan kunna säga att jag är en supermorsa!
Jag kommer på så roliga saker att göra att jag nästan borde vinna något pris i rolighet!

Idag har jag tagit hem en massa småbitar av virke från jobbet också har vi limmat torn.
Snacka om succé!
Roligt,grisigt och kladdigt.Allt som barn tycker är kul!
Dessutom tänkte jag att vi skulle måla dom om någon dag.
Ännu mer kladd och gris,förmodligen succé även då!

Vart jag ska ställa dom kommande konstverken har jag däremot inte listat ut!


Postat av: Jennifer

åh :) så fiint !!blir bra prydnader i ett fönster eller så :)

2013-03-18 @ 22:11:40
URL: http://Jennifernording.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: