-Hej!Jag är här,vart är ni då?

Här är det lika dött som vanligt.
Jag hänger bara på instagram nuförtiden.
Så om ni vill veta vad jag har för mig så lägg till mig där istället!
emmelip
Men jag slänger in några bilder från mitt glamorösa liv bara för att!
 
Jag har väldigt långt hår,iallafall för att vara jag,
 
Jultomten kom med bobar iår till kiddosarna
.
Och även med sparkar.
 
Jag har läst världens bästa böcker under julen.
 
Det har varit mycket jag och Mr.Grey på kvällarna den sista tiden..
 
Jag har städat undan julen.
 
Och jag har fyndat på EM.

Postat av: systeryster

Tänkte köpa böckerna på rusta men jag blev snål då en kostade 150 kr...haha

2013-01-13 @ 16:52:08
URL: http://heavenssake.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: