-Jag kräks i din mun!

Alla hjärtans dag idag och jag är såå himla kär och lyckigt och kåt!
Jag bara älskar denna underbara dag så att jag nästan svimmar!
Nu får jag vara sådär pluttinuttig och verkligen skrika ut till hela världen att jag är såååå jävla kär!
Jag har köpt tusen röda rosor,femton chockladaskar med små hjärtan,skrivit hundra sms om hur lycklig denna man gör mig och dessutom har jag gjort en femrättersmiddag till min man bara för att visa hur mycket jag uppskattar honom.
Hallå,visst är jag som en riktig fru va?
Han är så otroligt lycklig som har mig!
Dessutom så måste man ju liksom vara kåt på alla hjärtans dag.
För vad är denna dag utan ett enda litet ligg?
Kär,lycklig och kåt är orden för dagen!
 
Alltså helt allvarligt,jag hoppas ni fattar att jag skämtar!
Jag kräks på alla hjärtans dag!
Jag hatar att allt ska vara så förbannat påtvingat.
Jag vill inte ha rosor eller choklad när det förväntas att jag ska få det.
Jag vill ha det en helt vanligt Torsdag.
Jag hatar detta påtvingeri!
Jag förstår verkligen inte denna dag alls!
 
Dessutom behöver jag inte alla hjärtans dag för att bli uppskattad eftersom jag redan vet att jag är världens bästa fru och kvinna!
 
(Jag vet att alla är olika och alla tycker olika,och jag vill inte hoppa på någon.Detta är bara min personliga åsikt om denna dag och jag ser inte ner på er människor som faktiskt firar alla hjärtans dag.Och dessutom hoppas jag att ni kan läsa mellan raderna och fatta att det är lite humor i denna text!)
 
 
 
 
 
 

Postat av: Jessica

Då tycker jag att du lägger upp receptet så jag också kan prova på det:) behöver lite variation i maten då det lätt blir samma:)

2013-02-14 @ 20:27:12
URL: http://jekkalundmark.blogg.se
Postat av: Ingela kristiansen

Du får en stående ovation av mig! De där var fan de bästa inlägget NÅNSIN! Jag själv håller med dej att jag hellre vill bli uppskattad en vanlig dag än en sån här dag, här firas de då värkligen inte kan ja säga, och lika glad för de e jag.
Ge blommor och choklad en blå måndag istället för att göra de en gång om året!
Undra sen bara hur många barn de föds i november? (9månader bort)

2013-02-14 @ 23:34:27
URL: http://ingelaolm.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: