-Tyg för tuttarna.

Måste bara få visa min nya bikini överdel.
Jag är helnöjd.
Dels för att den var fin och dels för att det faktiskt finns bikinis för mina tuttar!

3 veckor kvar.
Behöver jag säga att jag typ håller på att längta ihjäl mig?


Postat av: jean

Najs... Gud vad jag hatar ätt skriva från mobilen. Fick kämpa för ätt den skulle acceptera majs och sluta skriva bajs. Fan, skitmobiler...

2012-05-14 @ 22:27:28
Postat av: jean

Den var fin och jag är avis på er. Vill iockså dit, men blir konjak hela sommarna. Konjak= Linköping, min autostavning är nästan magisk. Magiskt korkad.

2012-05-14 @ 22:29:54
Postat av: jean

Den var fin och jag är avis på er. Vill iockså dit, men blir konjak hela sommarna. Konjak= Linköping, min autostavning är nästan magisk. Magiskt korkad.

2012-05-14 @ 22:30:00

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: