-Lurigt!

Vädret har verkligen lurats idag.
Jag har tittat ut och tänkt att:Fan,nu är det jättevarmt och skönt.
Men väl ute har jag nästan blåst bort ju.
Det är inte okej!
Imorgon ska jag ha sol och vindstilla.
För är det dåligt väder blir det städning inomhus,och det känner jag verkligen inte för att göra!

Lucas har precis somnat.
Problem ett började när kiddosarna bestämde sig för att ta en powernap i bilen hem från farfar i 45 min kring klockan 4.
Vilket såklart resulterade i att ingen av kiddosarna var trötta kring 8 ikväll.
Halv 9 fick vi i säng Liam lillebror och Lucas fick strax där efter lägga sig i våran säng och titta på tv.
Sedan dess har han hostat,hostat och hostat lite till.
Jag testade ge honom hostdämpande,men det är nog bara en bluffmedicin för den fungerade inte alls.
Efter en Alvedon och näsdroppar och att vattenglas så somnade han tillslut.
En förkylning är inte välkommen i vårat hus!

Förresten så har jag nu fixat min låsta blogg.Och om ni vill läsa så vet ni hur ni ska göra.

God Natt!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: