-Jävlat högsta poäng till mig i Genustänk!

Pappan i familjen har varit hämtat ut en IPhone 4s idag.
Om jag är lite bitter?
Ja,tack det är jag nog.
Men tyvärr funkar min klockrent,så jag får nog hänga kvar med min 3a än ett tag.
Men när 5an kommer då köper jag en ny.

Dessutom
har han köpt oss en ny gräsklippare.
En Honda,och den ska tydligen vara jätte superduper bra.
Jag kunde starta den och dessutom kändes den rätt skönt att "köra",så förmodligen är det ett bra köp.

Idag gjorde Frasses middag åt oss.
För tredje gången så får Liam en "tjejsak" i sin box medans Lucas får en "killsak".
Jag måste ha lyckats förbannat bra i detta genustänk.
Och det bästa av allt är att jag inte tänker särkillt mycket på det.
Poäng till mig va?
Iallafall så ville ju Lucas också ha ett diadem som lillebror istället för hans kulor som han fick.
Så efter att vi ätit klart gick jag tillbaka till kassan och lämnade tillbaka kulorna och fick ett till diadem till Lucas.


Älskade trollunge!♥

Postat av: Sofia

Ja, det är synd att de förutsätter vad barnen vill ha endast baserat på kön. Och skulle de fråga så frågar de vilket kön barnet har, inte vilken grej de helst vill ha.

Bra att ni bytte, det brukar vi också göra om den andra grejen verkar roligare! =)

2012-05-18 @ 21:55:12
URL: http://lifeintheslowlane.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: