-Nyfiken i en strut!

Det är ganska roligt och komiskt att se hur statistikmätaren skjuter i höjden direkt det blir en disskution om anonyma läsare.
Men nu lämnar jag det och forsätter framåt.

Idag var det dags för dagis och jobb efter en veckas frånvaro.
Skönt att vara tillbaka och få lite stimulans.
Pappan är långt bort åt helvete och jobbar typ utanför Kiruna eller nått.
Så här hemma är det jag som håller ställningarna just nu!

Efter jobb och dagis har vi varit och lekt med Lousie och hennes pojkar.
Undebara Louise,jag är verkligen glad över att jag fått lära känna en sådan underbar människa.
Dessutom leker våra älsta barn väldigt bra med varandra,det gillas!

Ikväll hade jag tänkt att ägna mig åt internetshopping.
Det får man roa sig med när man är ensamen har jag bestämt.
Därimot har jag inte bestämt mig för vad jag ska köpa än.
Måste verkligen fundera ut något som jag "verkligen" behöver.


Postat av: Rebecca

Najs blogg :) Ja du tog just ordet i munnen på mig, jag kallar dom rispåsarna haha :)

2012-03-12 @ 20:12:21
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Lollo

Underbara du!!!! kram!

2012-03-12 @ 20:13:29
Postat av: Jeanette

Men så är det ju alltid- Diskussioner och drama lockar alltid mest tittare, de vet vi ju från TVn om inte annat ;) Det eller sex....

2012-03-12 @ 20:14:47
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: